💦Linda ir manas meitas ūdensmatemātikas pasniedzēja. Meita ir ļoti jūtīgs bērniņš, kam ir svarīga vide un cilvēki, kas viņai ir apkārt un ar kuriem viņa kontaktējas.
Linda kā Wasserglasmethode® pedagogs ir ne tikai ļoti profesionāla, bet arī ļoti jauka, atvērta un patiesi ieinteresēta izprast bērnu, viņa vajadzības un vēlmes. Meita, kurai matemātika nepadodas un ir grūtības ar tās apgūšanu skolā un arī kopā mācoties man kā mammai, tas ir ļoti liels izaicinājums, es ar apbrīnu vēroju, kā mans bērns bez iebildumiem katru nedēļu dodas uz papildu nodarbībām pie Lindas visas skolas gada garumā un arī redzu būtiskus uzlabojumus meitas pieejā un domāšanā (salīdzinājumam varu teikt, ka iepriekš meitai bija privātskolotāja matemātikā, kas darbojās ar bērnu tieši pec skolas metodēm, kas nedeva sagaidāmos rezultātus, jo meitai tieši šāda pieeja neveicināja izpratni par priekšmetu). Par Lindu noteikti varu teikt vislabākos vārdus, un tas ir acīmredzami, ka bērni viņu mīl, jo viņai piemīt svarīgākās no nepieciešamajām īpašībām – iecietība, ieinteresētība, izpratne, izcila komunikācija ar bērniem. Noteikti varu un arī rekomendēju Lindu kā ļoti labu pedagogu citiem vecākiem.
Mamma Zane
💦Viena no manām pirmajām bērnības atmiņām saistībā ar ūdensmatemātiku ir tā, kā es skolā visiem lielījos, ka es mācos matemātiku baseinā. Protams, tas tam pat tuvu nebija, bet paspīdēt jau es gribēju. Patiesībā mēs pavadījām laiku, mācoties matemātikas loģiku, nevis teoriju. Man mācīja prasmi izspriest matemātiku, nevis to iekalt. No šīm mācību stundām atmiņā palicis mācīšanās prieks un radošā metodika. Dažkārt gribētos, lai šādi matemātiku mācītu arī vidusskolā.
Marta Bogustova, mācījās ūdensglāžu matemātiku visā sākumskolas periodā
💦Jā, Wasserglasmethode bija veids, kā palīdzēju saviem bērniem skolas striktajos rāmjos un garlaicīgajos mājas darbos nepazaudēt zinātkāri un attīstīt radošumu un plašāku redzējumu.
Martas, Ritas un Dāvja mamma Jolanta
No comments:
Post a Comment